بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/17 - 18:25
  • - تعداد بازدید: 267
  • - تعداد بازدیدکننده: 264
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مستعدان و بنیاد ملی نخبگان| درخواست رتبۀ 4 کنکور سراسری: بنیاد فرصت اثرگذاری را برای مستعدان‌برتر فراهم کند

مانی‌ رضازاده، رتبۀ 4 کنکور سراسری از بنیاد ملی نخبگان می‌خواهد که حمایت کافی از نخبگان داشته باشد و برای آن‌ها فرصت اثرگذاری در ایران اسلامی را تسهیل کند.

مانی‌ رضازاده، رتبۀ 4 کنکور سراسری سال جاری در رشتۀ زبان است که با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به گفت‌وگو نشسته است، رضا زاده می‌گوید که دانشگاه امیرکبیر و رشتۀ عمران را برای ادامۀ تحصیل خود انتخاب کرده است.

وی دربارۀ میزان مطالعۀ خود برای کسب رتبۀ 4 کنکور سراسری به خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان می‌گوید که زبان را به عنوان یک علاقۀ شخصی دنبال کرده است و برای اینکه در آزمون سراسری موفق شود، پیش از منابع معمول به کتب و فیلم‌های زبان غیر ترجمه مراجعه کرده است.

این مستعد ایرانی دربارۀ افق ده سالۀ زندگی خود معتقد است که در آن زمان مشغول ادامۀ تحصیل در مقاطع تکمیلی خواهد بود و امید دارد که بدل به یک مهندس عمران موفق مؤثر در کشور شود.

به زعم وی نخبه کسی است که هدف و علاقۀ مشخصی داشته باشد و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نکند. او براساس تعریف خود از واژۀ «نخبه» اعتقاد دارد که تاحدودی نسبت به این تعریف قرابت دارد.

وی در خصوص جلسۀ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با نفرات برتر کنکور سراسری امسال معتقد است که اگر در جلسه شرکت نمی‌کرد، فرصت آشنایی با بنیاد و کسب اطلاعات پیرامون فعالیت آن را از دست می‌داده است به همین جهت از حضور در این جلسه ابراز خوشحالی می‌کند.

این مستعد ایرانی همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان می‌گوید که بعد از شرکت در نشست صمیمی با قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان، تصور خوبش نسبت به واژۀ نخبه تثبیت شده است.

رضازاده از بنیاد ملی نخبگان می‌خواهد که حمایت کافی از نخبگان داشته باشد و برای آن‌ها فرصت اثرگذاری در ایران اسلامی را تسهیل کند به زعم بسیاری مسائل جامعۀ مستعدان و نخبگان با این کار مرتفع خواهد شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167579
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین